joi, 13 ianuarie 2011

cap.2 Asta e!...Incerc sä nu fiu supäratä...


            Deci,  asa cum vä spuneam una din tristetile mele e:

   CÄ FIECARE ARE TIMP DOAR PENTRU EL 

…asa cum e si zicala:”fiecare isi trage oala la focul lui”
...problemele lui sunt cele mai importante…
timpul lui…e doar a lui…”interesul poartä fesul”

      Eu cänd aud :NU AM TIMPmä zgäräie putin la urechi
...cäci cine are timp?TIMPUL NI-L FACEM...
                     ....corect????

        CU AJUTOR DE SUS   am creeat niste bloguri 
        care sper sä fie o binecuväntare pentru 
          FIECARE COPIL AL DOMNULUI.....

    Sä nu mä intrebati cum am reusit sä fac aceste bloguri
       cäci vä märturisesc cä sunt incepätoare
             in privinta aceasta chiar si in alte privinte 
                     legate de internet…

  Am ajuns in acest punct cu ajutorul binecuväntat
al MARELUI STÄPÄN…


cu toate cä planurile mele sunt altele… 
am sä vi le destäinui pe parcurs…
             (((sper cä v-ati vindecat de curiozitate!!!?...
    eu cred cä cäteodatä  vindecarea e un proces…

Recent, un prieten,un amic bun pe care l-am cunoscut
pe internet mi-a dat parola de la ID-ul lui 
cu toate cä nu ne cunostem personal…

     normal cä curiozitatea firii ar fi vrut sä deschidä Mess-ul lui
                            sä arunce o privire ,douä…
       dar am considerat cä nu e corect sä intri in intimitätiile cuiva….

        ASTA NUMESC EU VINDECARE DE CURIOZITATE….)))

    Poate  mai aveti si voi alte exemple educative…
              trimiteti-mi –le pe email    
             parereataconteaza1@yahoo.com

          sau postatile mai jos in chenar

Tot asteptänd niste räspunsuri importante
                referitoare la planurile mele…
       m-am trezit cä creez lucruri,pe care nu le aveam in plan…

            Slävit sä fie CEL MINUNAT,CEL ADEVÄRAT,
         CEL ATOTPUTERNIC cä toate ,toate sunt in CONTABILITATEA SA si EVIDENTA SA E FÄRÄ LIPSURI
                   ….E PERFECTÄ...

          Asa cum este o cäntare  iubitä de mine 
                       DE CE-I ASA ?DE CE –I ASA    ?
                                    …O STIE EL…

       PS.       Sfärsitul cap.2…vezi CONTINUAREA…

Niciun comentariu:

CÄTEVA LINK-URI FAINE...COPIAZÄTI-LE SI APOI DELECTEAZÄ-TE!

  • AI GRIJÄ GURÄ MICÄ CE VORBESTI...O CÄNTARE DE COPII DIN CARE PUTEM SÄ-NVÄTÄM CU TOTII:mici si mari http://www.youtube.com/watch?v=gLJD1erqgiU&feature=related
  • CELE MAI TARI PREDICI:Ivor Myers SCÄPAREA DIN GAURA NEAGRA si PAUL WASHER http://video.google.com/videoplay?docid=2235956615729304656#
  • AICI POTI SÄ-TI EXPRIMI PÄREREA,SÄ COLABOREZI SI SÄ TE INFORMEZI...http://parereataconteaza1.wordpress.com/
  • O PREDICÄ INTERESANTÄ DESPRE IMBRÄCÄMINTE: http://video.resursecrestine.ro/predici/51842/cum-va-imbracati-surorilor
  • CÄRTI DE CRESTERE SPIRITUALÄ: http://www.lampadaruldeaur.ro/node/65